This post is on what is dua | importance of dua | importance of supplication in islam. Is post mein dua kya hai aur dua ki ahmiyat kya hai hadith ki raushni mein janenge.
WHAT IS DUA | IMPORTANCE OF DUA | EMINENCE OF SUPPLICATION IN ISLAM :
Importance of dua | eminence of supplication in the light of hadiths:
- Hazrat Abu Zar Ghafari narrates that the eminence of supplication in worship is same as the eminence of salt in food. There is a great importance of supplication in islam. It is called the main part of worship.
- Hazrat Anas radiallahua’nhu narrates the Prophet peace be upon him said:- (Translation) : Dua (Supplication) is the main part of worship.
- Hazrat Abu Huraira radiallahhua’nhu narrates that the Prophet peace be upon him said :- (Translation) : Dua is the weapon of muslim, pillar of islam and light of world and skies. (Hakim)
- Hadith Translation: Shall I not tell you that thing which will free you from enemies and increase sustenance? Keep making supplication day and night as supplication is a weapon of muslim.
What is dua ?
Supplication (Dua) is to seek goodness from Almighty ALLAH and it is the best form of worship because the one who supplicates to ALLAH admits his weaknesses & dependence and believes his Lord ALLAH to be all powerful and fulfiller of his needs.
Supplication, if made with full presence of heart, will get the status of acceptance. There is one hadith regarding this.
- The Prophet of ALLAH peace be upon him said, Indeed ALLAH does not answer the prayers of the heart that is negligent and distracted. Supplication must be done with complete faith on Almighty ALLAH. There must be complete faith that ALLAH is the Lord of all the worlds. Then he even listens and answers the supplications. He does not answer the prayers of only those who pray in negligence and heedlessness.
- The Prophet peace be upon him said: Hazrat Abu Huraira radiallahua’nhu narrates- Translation: When anyone among you prays do not say as O Allah if you wish forgive me, and if you wish shower your mercy and if you wish grant me sustenance instead he must make supplication from his side with full intention and must have full faith in ALLAH that indeed he will do all that he wishes, there is no one who can put force on him and make him to complete the task. (Saheeh Bukhari)
- In the state of prostration the servant is very close to his Lord Almighty ALLAH. So it is better to ask ALLAH in the state of prostration. The Prophet peace be upon said : Translation: “In the state of prostration the servant is very close to his lord, therefore make lot of supplications in this state.”
- The Prophet peace be upon him said: “When the sinful servant of ALLAH troubled by the hardships of life lifts his hands to pray to ALLAH with the hope of acceptance of his prayers, ALLAH does not look towards him, the servant prays again, again ALLAH does not look towards him. The servant again begs to ALLAH, and cries showing his weaknesses then Allah listens to him and tells his angels: (Translation) “O Angels I felt shy from this servant of mine, that there is no one of him except me, I accepted his supplication and fulfilled his hope that I feel shy from the praying and crying of my servant.”
DUA KYA HAI? | DUA KI AHMIYAT HADITH KI RAUSHNI MEIN :
Dua ki ahmiyat hadith ki raushni mein:
- Hazrat Abu Zar Ghafari farmate hain keh ibadat mein dua ki wohi haisiyat hai jo khane mein namak ki hai. Deen e Islam mein dua ki badi ahmiyat hai. Ise ibadat ka maghaz kaha gaya hai.
- Hazrat Anas riwayat karte hain keh Huzoor Akram sallallahu a’laihi wa sallam ne irshad farmaya:- Tarjuma: “Dua ibadat ka maghaz hai”.
- Hazrat Abu Huraira radiallahhua’nhu riwayat karte hain keh ek mauqa par Huzoor Akram sallallahu a’laihi wa sallam ne irshad farmaya:- Tarjuma: “Dua momin ka hathyar, deen ka sutoon aur aasman wa zameen ka noor hai.” (Hakim)
- Hadith Tarjuma: Kya mai tumhein woh cheez na bataon jo tumhe tumhare dushman se nijat dede aur tumhare rizq ko wasee karde? raat din ALLAH taala se dua maangte raho keh dua momin ka hathyar hai.
Dua kya hai?
Dua ALLAH taala se khair talab karne ko kehte hain aur yeh afzal ibadat hai, kyunkeh dua karne wala apne aap ko aajiz wa mohtaj aur apne parwardigaar ko haqeeqi qaadir aur hajat rawa samajhta aur tasleem karta hai. Dua dil ko hazir rakhkar ki jaye toh woh maqbooliyat ke darje par faaiz hoti hai. Is zimn mein ek hadith mubarak bhi aayi hai. ALLAH ke Rasool sallallahu a’laihi wa sallam ne irshad farmaya Khabardaar raho beshak ALLAH taala kisi ghafil, khelne wale dil ki dua qubool nahi farmata. Dua yaqeen e kamil ke saath maangi jaaye. Bas dil mein yeh yaqeen kamil ho keh Rabbul a’alameen hai. Phir woh dua ko sunta bhi hai aur qubool bhi karta hai. Woh sirf uski dua qubool nahi karta jo isse ghafil aur beparwah ho.
- Huzoor sallallahu a’laihi wa sallam ne irshad farmaya: Hazrat Abu Huraira radiallahua’nhu se riwayat hai keh:- Tarjuma: Jab tum mein se koi dua kare toh is tarah na kahe keh Aye ALLAH tu agar chahe toh mujhe baksh de aur tu chahe toh mujhpar apni rahmat farma, aur tu chahe toh mujhe rozi ata farma balke apni janib se poore azam se ALLAH se dua maange aur yaqeen karle keh beshak wohi jo chahega karega, koi aisa nahi jo ispar zor daalkar isse apna kaam karwa sake. (Saheeh Bukhari).
- Sajde ki halat mein banda apne rab se qareeb tar hota hai. Isliye behtar hai keh sajde ki halat mein isse maanga jaaye. Nabi kareem sallallahu a’laihi wa sallam ne irshad farmaya: Sajde ki halat mein banda apne rab se bohat qareeb hota hai, pas tum is halat mein khoob dua maanga karo.
- Huzoor Akram sallallahu a’laihi wa sallam ka irshad paak hai, “Gunahgaar banda zamane ka pareshan qubooliyat ki umeed mein ALLAH taala ki bargah mein dua ke liye haath uthata hai toh ALLAH taala uspar nazar nahi farmata, banda dobara dua karta hai, ALLAH taala phir airaaz farmata hai, banda phir gidgidate huwe girya wa zaari karta hai toh ALLAH taala sunta hai aur farishton se farmata hai keh Aye mere farishton mujhe apne us bande se haya aayi keh mere siwa mere us bande ka koi nahi, uski dua ko maine qubool kiya aur uski umeed ko maine poora kiya ke bande ki dua aur uske rone se mai haya karta hun. ”
1) Those who do not know to read Quran/Duas with correct pronounciation kindly learn it from a muallim/muallima. Click on this link for Online Quran learning and translation. http://islamicourses.com/child_qaida.php http://islamicourses.com/adult_quran_translation.php
2) Those who want to become an amil of wazifas contact us
3) You can also collect Amulet/Islamic seals from us for the solution of your problem.
In sha ALLAH A’zzawajal with the help of Amulet/Islamic seals results will be faster. All these amulets/seals will be in accordance with Quran and Hadith.
Contact Expert Amil Mohammad Yousuf, +92-3232344555
1) Jinhe Quran/duayein sahi makharij se padhni nahi aati wo kisi muallim/muallima se hidayat lein. Online Quran Nazara Tarjuma ke liye is link par click karein. http://islamicourses.com/child_qaida.php http://islamicourses.com/adult_quran_translation.php
2) Jo wazifon ke mahir banna chahte hain wo humse rabta karein.
3) Apne masle ka hal ke liye Taweez/naqsh humse lena chahen toh wo bhi miljayega.
In Sha ALLAH A’zzawajal taweez/naqsh ke zariye se mushkilaat jald hal hojayengi.
Yeh taweez/naqsh Quran-O-Hadith ke ain mutabik honge.
Contact Mahir Amil Mohammad Yousuf, +92-3232344555
IF YOU LIKE THIS POST PLEASE PRAY FOR ME.
LIKE TO HEAR FROM YOU! LEAVE ME A COMMENT.
FOR ANY QUESTION, PROBLEM OR PERMISSION PLEASE DO COMMENT HERE OR E-MAIL ME AT Amil@duacentre.com OR CONTACT ON +92-3232344555