This post is on islamic foods | muslim religion beneficial fruits & foods. Yeh post kuch zaruri islami phal aur khana ke mutalliq hai.
ISLAMIC FOODS | MUSLIM RELIGION BENEFICIAL FRUITS & FOOD :
The messenger of ALLAH peace be upon him has guided us in all our matters of life. Islam is the natural religion of every child that takes birth. Abu Huraira radiallahua’nhu narrates that The messenger of ALLAH said him to drink milk, he drank milk till he reached to the state that he said By Almighty Allah I can no more drink.(Sahih Bukhari Hadith no 6087). Abu Sayeed Khudri radiallahua’nhu says that one person came to beloved Prophet and said my brother is having motions. He peace be upon him instructed honey for him. That person came back again and said motions have increased. The Prophet peace be upon him said Give me honey again. Likewise honey was given to the patient thrice. Fourth time it was said to the Prophet that still there isn’t releif. Then he peace be upon him said, Whatever ALLAH has said regarding honey is true but your brother’s stomach is small. Therefore once again honey was given to the sick and he became alright. (Jamey At Tirmizi)
If someone were to invite the Prophet peace be upon him for food, he would never leave after his food followed by making supplication for him. It is proved in a sahih hadith that the Prophet peace be upon him once ordered the person eating with his left hand to eat with his right hand. The person said “I cannot eat with right hand”. He peace be upon him replied: May You have no power of it too. After this the person was not able to lift his hand even till his mouth. (Sahih Muslim Hadith no 2021).
From this hadith we came to know that if it were a permissible act to eat food with left hand, then the Prophet peace be upon him would not have cursed him. And if pride within him made him to disobey the beloved Prophet peace be upon him then he was rightful of being cursed.
From among the dearest things of the beloved Prophet peace be upon him we will be talking about few things.
1) Honey: The messenger of ALLAH peace be upon him said : 2 things are very necessary for cure. Quran and Honey. (Sunan Ibn e Maja). Honey is not only useful for heath protection but in it there is healing power to cure many diseases. In one hadith an incident of sick companion of the Prophet is mentioned who were affected by a dangerous disease and got cure by honey itself.
2) Dates (Khajoor): It is very important to maintain the required blood count in our body. Decrease in Red blood cells (RBCs) and Hemoglobin could lead to various diseases in human body. Such as low level of oxygen content in our body. Furthermore gives a rise to uneasiness, discomfort and shortness in breathing. We often come across with the people who complain of shortness of breath. These people sometimes even assume that they are suffering from Asthma. But a minor medical diagnosis in the form of blood test often finds out that it’s nothing but low Hemoglobin level resulting in such problems. Such patients are usually prescribed iron enriched vitamin tablets or health tonics. Secondly, low blood count could also be a problem in females as many-a-times they experience menstrual cycle with heavy bleeding likewise every month.
To tackle similar health issues intake of dates (Khajoor) in our diet every day is recommended. Dates (Khajoor) are a rich source of Iron which helps increase Red blood cells ( RBCs ) in the body. Factually, Iron plays a significant role with RBCs and Hemoglobin. It assist to deliver oxygen to different parts within the body. Carbon monoxide is also exhaled during this process.
This would help to develop comfortable breathing and regularize the menstrual cycles every month in females.
KUCH ZARURI ISLAMI PHAL AUR KHANA :
ALLAH ke rasool sallallahu a’laihi wa sallam ne apni ummat ki taleem ke liye har jagah rehnumayi farmayi hai. Isliye keh islam deen e fitrat hai. Isme zindagi guzaarne ka behtareen namuna maujood hai.
Kuch zaruri islami phal aur khana:
Abu Huraira radiallahua’nhu bayan karte hain is hadith ko imam Bukhari reh’matullahi a’laih ne zikr kiya hai jisme yeh hai keh Nabi sallallahu a’laihi wa sallam ne Abu Huraira radiallahua’nhu ko ek baar doodh peene ka kaha hatta keh Abu Huraira radiallahua’nhu kehne lage us zaat ki qasam jisne aapko haq dekar bheja hai ab toh mai aur nahi peesakta. (Sahih Bukhari Hadith no 6087).
Agar koi shaks Nabi sallallahu a’laihi wa sallam ko khane ki dawat deta toh Nabi sallallahu a’laihi wa sallam khane se farigh hokar iske liye dua karne se qabl wahan se nahi nikalte the. Nabi kareem sallallahu a’laihi wa sallam se sahih hadith mein sabit hai keh aapne baayein haath se khane wale ko farmaya: Daayein haath se khao, woh kehne laga mai daayein haath se nahi khasakta toh Nabi sallallahu a’laihi wa sallam ne jawab mein kaha: Tujhe iski taqat bhi na rahe, toh uske baad woh apne muh tak bhi haath na utha saka. (Sahih Muslim Hadith no 2021)
Is hadith se yeh maloom huwa keh agar baayein haath se khana jaiz hota toh Nabi sallallahu a’laihi wa sallam iske us kaam par uske liye bad dua na farmate aur agar uske ghuroor ne ise Nabi sallallahu a’laihi wa sallam ki nafarmani par aamda kiya toh phir yeh bohat hi badi nafarmani aur bad dua ka mustahiq tha.
ALLAh ke Rasool ki mehboob tareen cheezon mein se do ke baare mein hum aapko batate hain.
- Shahed: ALLAH ke Rasool sallallahu a’laihi wa sallam ne irshad farmaya do cheezein shifa ke liye bohat zaruri hain. Quran aur shahed. (Sunan Ibn e Maja). Shahed na sirf sehat ki hifazat ke liye mufeed hai balke us mein bohat si beemariyon ka ilaj bhi paya jaata hai. Hadith mubaraka mein ek beemar sahabi ka waqiyah bhi mazkoor hai jo nihayat mauzi marz mein mubtala the aur unhe shehad hi se ifaqa huwa. Hadith mubaraka ke alfaz yun hain:
Abu Sayeed Khudri riwayat karte hain keh huzoor Akram ke paas ek aadmi aaya aur kaha keh uske bhai ko ishaal (motion) lage huwe hain. Aapne uske liye shahed tajweez farmaya. Us shaks ne wapas aakar bataya keh ishaal zyada hogaye hain, apne farmaya ise phir shahed do. Is tarah us beemar ko 3 martaba shahed diya gaya. Chauthi martaba huzoor ko bataya gaya keh aaraam nahi aaya toh aapne farmaya keh ALLAH taala ne shahed ke mutalliq jo farmaya hai woh durust hai lekin tumhare bhai ka pait chota hai. Chunanche beemar ko phir shahed diya gaya aur woh thik hogaya. (Jamey At Tirmizi)
2. Khajoor: Khajoor aisa baa barkat, lazeez aur meetha phal haijiska Quran kareem mein bees se zaaid baar zikr aaya. Jab keh yeh anbiya aur ALLAH ke neik logon ki pasandeeda ghiza rahi hai. Huzoor Akram sallallahu a’laihi wa sallam ne khajoor ke phal ko behad pasand farmaya. Aap sallallahu a’laihi wa sallam isse roza iftaar karne ko bhi pasand farmate. Fatih sindh Mohammad Qasim ki aamad ke saath pakistan wa hindustan mein khajoor ke khet shuru huwe. Taaza paka huwa phal khajoor kehlaata hai aur khushk hojaaye toh chauhara kehte hain jo keh garam aur khushk hota hai.
Ajwa khajoor aur Farmaan e Nabi sallallahu a’laihi wa sallam:
Khajoor ka istemal zamana Rasool sallallahu a’laihi wa sallam mein ahem hai. Ajwa khajoor mein har beemari ki shifa hai. Isko huzoor Akram sallallahu a’laihi wa sallam ne boya tha. Yeh khusoosiyat sirf Madina ki Ajwa khajoor ko hasil hai. Ajwa khajoor huzoor sallallahu a’laihi wa sallam ki mehboob tareen khajooron mein Madina munawwarah ki umda tareen intehayi lazeez mufeed se mufeed tar qeemtan bohat hi aalaa qism ki khajoor hai.
Sahih hadith mein aaya hai keh Sayyiduna Saad bin Abi waqaas radiallahua’nhu kehte hain keh RasoolALLAH sallallahu a’laihi wa sallam ne farmaya: Jo shaks har roz subah ke waqt 7 ajwa khajoorein kha liya kare, us din use zehar aur jadu nuqsan na pohuncha sakega. (صحیح بخاری حدیث نمبر: 1906)
1) Those who do not know to read Quran/Duas with correct pronounciation kindly learn it from a muallim/muallima. Click on this link for Online Quran learning and translation. http://islamicourses.com/child_qaida.php http://islamicourses.com/adult_quran_translation.php
2) Those who want to become an amil of wazifas contact us
3) You can also collect Amulet/Islamic seals from us for the solution of your problem.
In sha ALLAH A’zzawajal with the help of Amulet/Islamic seals results will be faster. All these amulets/seals will be in accordance with Quran and Hadith.
Contact Expert Amil Mohammad Yousuf, +92-3232344555
1) Jinhe Quran/duayein sahi makharij se padhni nahi aati wo kisi muallim/muallima se hidayat lein. Online Quran Nazara Tarjuma ke liye is link par click karein. http://islamicourses.com/child_qaida.php http://islamicourses.com/adult_quran_translation.php
2) Jo wazifon ke mahir banna chahte hain wo humse rabta karein.
3) Apne masle ka hal ke liye Taweez/naqsh humse lena chahen toh wo bhi miljayega.
In Sha ALLAH A’zzawajal taweez/naqsh ke zariye se mushkilaat jald hal hojayengi.
Yeh taweez/naqsh Quran-O-Hadith ke ain mutabik honge.
Contact Mahir Amil Mohammad Yousuf, +92-3232344555
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
IF YOU LIKE THIS POST PLEASE PRAY FOR ME.
LIKE TO HEAR FROM YOU! LEAVE ME A COMMENT.
FOR ANY QUESTION, PROBLEM OR PERMISSION PLEASE DO COMMENT HERE OR E-MAIL ME AT [email protected] OR CONTACT ON +92-3232344555
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣